++Akhirnya...

Setelah menanti sekian lama, akhirnya saat yg di tunggu-tunggu muncul jugak, bila satu call aku terima petang tadi..."Din, Mawi nk jumpa kau malam ni pukul 9 malam kat LC Katering, ni utk acara penyerahan album kawen diorang tu, aku dah aturkan makan malam dgn Mawi untuk kau satu family".. Terkejut gak aku pada mulanya, last minit temu janji ni, oleh kerana aku ada job siang tu kat Dewan tabung Haji dan outdoor pulak petang tu, so aku kena habiskan cepat job aku tu, tapi sempat gak TT dgn dua orang videografer Zul & Faizal dari CST.





Acara penyerahan album tu kira meriah gak bilamana makan malam tu di taja oleh LC Katering, dan ada sambutan hari ibu untuk keluarga Ekin. Anak-anak aku mewakili aku dalam penyerahan album tu, Tasha, Shafiq, Shahir dan Eisya bagi satu album sorang untuk Ekin dan Mawi..kira simbolik ler.Peluang bertemu Mawi dan Ekin tak dilepaskan dgn sia-sia oleh anak-anak aku tu, masing-masing minta autograf dan bergambar, budak-budak ler katakan..aku turut menjemput Ayares dan Yon, dua rakan fotografer yg membantu aku ketika majlis persandingan Ekin dan Mawi dulu.

ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my
info.artcreative@yahoo.com

promosi1

6 comments:

  1. bukan takat budak2 jer nak bergambar..org tua pun nak....

    jgn delete gmbr aku tu wehh...
    wakakakaa

    ReplyDelete
  2. Din...tahniah la.
    Antara kau ngan mawi...hansem kau lagi! :)

    ReplyDelete
  3. Saya pun nak autugraph mawi jugakkk!!

    ReplyDelete
  4. Waa Din, sempat gak ko pergi jumpa Mawi dan Ekin ek. Terima kasih pada semua photographer JB yg mana aku sempat TT, time kasih bebanyak gak kat Ayres. Korang mmg best

    ReplyDelete
  5. Ayares : Gambar ada dalam kamera yon..
    Mazrul : ekekkeke..aku ensem sikit jer dari Mawi

    ReplyDelete
  6. FYPHOTOGRAPHYMay 15, 2009

    Terbaik Bro

    ReplyDelete