++Musim Kawen dan Aku..



Rutin mingguan dah bermula dan aku kembali sibuk pada hari-hari biasa dengan jadual menyiapkan album kawen client aku. PC yg aku gunakan sekarang masih x cukup power utk editing aku, walau spec dah kira tahap hebat tapi aku masih tak puas hati...bukan tak nak guna i-mac tapi jiwa aku tak sesuai dengan mac kot, aku dah beli mac tapi pakai sebulan jer sebab aku lebih suka yg easy-used.
Berbalik kepada editing ni, PC aku yg sebijik tu, masih dalam workshop bila "Mak Papan" kena sambar petir lebih sebulan yg sudah, masih menunggu PC power tu utk claim warranty , tapi sampai sekarang tak siap-siap. Jadi terpaksa ler setup sebijik lagi yg kurang power sikit buat sementara waktu ni.
Bermula wedding kali ni, aku lebih suka bermain lighting dalam pengolahan imej yg aku buat..walau setting melecehkan, tapi aku suka dgn output yg aku dapat.. sekadar berpuas hati dengan permainan 3 biji speedlight yg membantu aku mendapatkan creative lighting yg menarik, aku akan cuba mencari kelaianan walau semua orang boleh buat camtu..so aku preview sikit hasil yg tak seberapa ni..layanzzzzz..!!


ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my
info.artcreative@yahoo.com

promosi1

1 comment:

  1. owhhh....aku dh nampak dh impaknya pd gambar 1st tu din....shadow tu klu jelas lagi...lagi jealous aku...

    ReplyDelete