Konsert Radio Rosak


Selesai je majlis pernikahan kat Bandar Perani, Kota Tinggi, aku terus berdesup ke Pasir Gudang
untuk layan konsert radio rosak kat stadium perbandaran.walau tak ramai sangat yg hadir
kalau nak banding kan dgn konsert search di awan biru tu..ekekeke
antara band yg perform malam tu ialah Extranged, OAG, Plague of Happiness serta penampilan
projek istimewa Edry Hashim bersama Project Pistol bersama Lola dan Amy Search. Aku sempat cover utk sesi malam jer..tq utk Ezreen Taib coz bagi tiket percuma dan media pas utk konsert ni.


ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my
info.artcreative@yahoo.com

promosi copy

No comments:

Post a Comment