++SATU..DUA...TIGAAAAA

Akhirnya selesai juga tiga assignment wedding aku minggu ni, tepat 11.45pm aku sampai kat rumah setelah sesi lepak dan makan durian di rumah Rahmat Ali di Batu Pahat.
Kebetulan last assignment kat Batu Pahat dan Rahmat pun dah oper makan durian..tu yg aku singgah kat sana....ekkekeke.Minggu ni banyak cerita lawak yg berlaku sepanjang tiga hari perantauan aku ni.Kepada mereka yg menjadi mangsa lawak tu..jangan makan hati..ekekeke..dan aku rasa lawak SATU, DUA, TIGAAAAAA...SATU, DUA, TIGAAAAA.. dan lawak SELAMAT PENGANTIN BARUUUUUU antara yg paling kelakar sekali.

Kepada tiga couple minggu ni, Niza dan Zafran, Yani dan Iezan serta Hairey dan Norliza aku ucapkan selamat pengantin baru dan kekal bahagia selamanya..korang memang happening giler...nantikan album perkahwinan korang tak lama lagi....TQ kepada Hakim Salleh yg sudi tagged dan layan ketidaksiuman aku serta Rahmat Ali yg belanja aku makan mee hoon ketam kat Restoren Kepala Lori tu dan sebakul durian kampung..ni badan dah mula panas..esok sambung lagi makan durian..ekekeke.


ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my
info.artcreative@yahoo.com

promosi copy

3 comments:

  1. Wooo..din, dah makan sebakul durian, tak kan tak tak taruk link Rahmat. Promote sekali lah member!
    Lama gua tak jumpa rahmat!

    ReplyDelete
  2. abg din....
    x post entry tuk weddinf photo niza & zafran ke????

    ReplyDelete
  3. bukan x nk post..tp masih bayak client yg beratur panjang tgu album kawen diorang...ekekke
    nanti ada kelapangan saya aka upload..

    ReplyDelete