++ Pesona Pengantin++


Sedang belek-belek majalah pengantin bulan ni, ternampak le gambar-gambar yg aku kenali kat ruangan naik pelamin..rupanya ex-client aku dulu.Tahniah untuk Hafeez dan Ana.Majlis tu antara yg paling meriah pernah aku lakukan dalam wedding assignment aku..berlangsung dengan meriah di atas kapal danga cruise sambil berlayar menyusuri selat tebrau sepanjang 4 jam majlis berlangsung...tercari-cari nama fotografer di balik tabir majlis tersebut, sayangnya hanya foto koleksi peribadi pengantin di nyatakan di situ. ..selalunya client lebih suka bercerita tentang kehebatan bridal sahaja..terkadang mereka lupa gambar itu lebih tinggi mertabatnya dari segala-galanya bila majlis telah berlalu..dan abadi segala kenangan itu semua terpateri dalam sekeping gambar..dan gambar itu datang dari seorang jurugambar orang kawin seperti aku ini..dan sebab mertabat yang tinggi itulah aku menjadi seorang jurugambar orang kawin hingga hari ini...ekekkeke

ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my

3 comments:

  1. tahniah bro...selayaknya mmg terbaik!

    ReplyDelete
  2. Sabo jelah din! Yang lebih penting keikhlasan kita semasa bertugas...bagi menghasilkan yang terbaik...Insyallah TUHAN akan membalas dengan kebaikan juga...lambat atau cepat je! Ingat tu.

    ReplyDelete
  3. Aku pun mengalami nasib mcm bro. Tapi lagi teruk coz gambar tu diorang nak buat iklan. Dengan pantas aku suruh diorg tarik balik gambar aku kalau tak nak bayar.

    ReplyDelete