++Cabaran untuk Aku++

Demi untuk kepuasan klien aku,bermula esok, cabaran pelbagai assignment aku bermula, dgn melibatkan masa, lokasi serta pergorbanan dari segi wang ringgit, kasih sayang dan macam2 lagi..

18 Nov 2009
9-11 am - Selesaikan Penghantaran Album dan Gambar klien.
1 - 2 pm - Ke Alumni utk preparation dewan dan semua alatan.
5-6 pm - Semakan wedding assingment sekitar Johor yg telah aku assign kepada pro sharp shooter utk cover 2 majlis di sekitar Johor iaitu Majlis perikahan & Persandingan Bahar & Asmah di Felda Sening, Kota Tinggi oleh Yon Nizam dan Didiz Yayola serta majlis Pernikahan Rahayu & Nohd Nor di Masjid kg Malayu oleh Yon Nizam.
8-11 pm - Seminar Perjumpaan Fotografer Johor.

19 Nov 2009
2 pm - Aku balik ke Utara bersama Eisya dgn Air Asia ( sbg hadiah Eisya dapat 3A 2B dalam peperiksaan akhir tahun) dan di jangka sampai kol 4 ptg kat sana.

20 Nov 2009
9- 11 am - Majlis Pernikahan Bahar & Asmah di Felda Sening oleh Yon Nizam.
2 -4 pm - Majlis Pernikahan Diha & Adib di Changkat Jering oleh Aku.
6 pm - TT dgn geng2 Taiping kat gate bomba Taiping.

21 Nov 2009
2-4 pm - Majlis Pernikahan Rahayu & Mohd Nor di Kg Melayu oleh Yon Nizam.
2 -6 pm - Majlis Persandingan Diha & Adib + sesi outdoor kat Taman Tasik Taiping.
9-11 pm - Majlis Malam Berinai Bahar & Asmah di Felda Sening oleg Didi Yayola.
9 pm - Aku balik ke JB dgn bas express untuk assignment di Johor Bahru pada hari ahad tu, dan di jangka tiba sekitar 5 pagi.

22 Nov 2009
12-6 pm - Majlis Persandingan Bahar & Asmah di Felda Sening + Outdoor sekitar Desaru oleh Didi Yayola.
12- 6 pm - Majlis Persandingan Rahayu & Mohd Nor di Kg Melayu Majidee, Johor Bahru + Outdooroleh Aku
9 pm - Aku balik ke Perak dengan kereta bersama keluarga, untuk sambut hari raya di sana.

25 Nov 2009
4 pm - Aku balik ke JB dgn Air Asia untuk assignment nikah di Kluang pada 26 Nov.

26 Nov 2009
9-11 pm - Majlis Pernikahan Kashaful Asrar & Nurulhuda di Kluang oleh Aku.

27 Nov 2009.....aku kembali semula ke kampung di Perak untuk habiskan cuti bersama keluarga, sambil aku berehat atas kepenatan tahap melampau yg bakal aku hadapi...doakan aku wahai kawan2 ku semua semoga dipermudahkan segala perancangan aku ini...amin

ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my

No comments:

Post a Comment