++Alif & Imah - Sri Tanjung, Muar++


Kekosongan jadual pada minggu lepas di isi pada saat-saat akhir dgn wedding assignment Alif & Imah dari Muar. Atas jemputan seorang kawan dari Cliksta Photography, aku di tugaskan menjadi jurugambar suka2 kerana perkahwinan adik beliau..kemain sibuk lagi aku tengok si Hakim ni, dari cawan, sudu, pinggan, ayam golek sampai ler ke bridal dia yg uruskan semua utk memastikan majlis perkahwinan adik dia berlangsung dgn meriahnya walaupun dia sendiri tak kawen-kawen sampai sekarang..atas tanggungjawab seorang abang sulung dia korbankan faktor usia serta pedulikan kutukan aku..


walau aku tengok ramai makcik2 kampung try kenenkan anak diorang kat Hakim tp sikit pun Hakim x layan..sebab Hakim dah ada buah hati yg lagi cantik dari awek2 kampung tu...wakakkaka

ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my

1 comment: