++Saifuz Zaman & Hazimah++





Kisah cinta mereka bermula... " saya dan saifuz berkenalan coz senior tempat keje saya (subang jaya medical centre) sy yang kenalkan..senior saya tu ade bf n bf d tu bestfren kepada saifuz...so kitorg berkenalan melalui dorg... kami bersms n sminggu lpas tu baru jmp ... first time kami jmp d mmg byk ckp n sy plak tgh blurr..smpikan sy main chopstick wat mcm drum pun sy xsedar..sy jd blurr coz penat sgt blik dr keje..d gelak je tgk sy time tu...so smpi skrg klu tgk chopstick je ktorg tringat time first time kitorg knal dlu..hehehee... n slpas sbln kami kenal , d melamar saya jd gf d...sebulan lpas tu plak d melamar saya utk jadi isteri d...yg sy suka tu d melamar sy bkn cara yg romantik...d melamar saya kat subang airport yg lama..waktu kami tgk kaaplterbang berlepas.... tp abg din sy sbnarnye dlu saya xsuka kje kat sjmc sbb jauh dr keje saya..tp klu x kerana kerja kat sjmc la sy xdpt kenal ngan saifuz...sblm kami bercinta rmi gak kawan2 sya xsuka sgt ngn d sbb d jauh lebih tua dr sya..tp sya ikut kata hati saya.. n alhamdulillah kami bahagia nuw..suami saya skrg bekerja sebagai manager di scomi oil & engennering..
saya plak sekarang cont stdy degree in nursing kat uitm puncak alam.. sy cont stdy sebulan sblm d purpose sy jd wife d...
masa sy berkenalan dgn d sya xpnah tanye d stdy katne sampaila sbulan lpas kenal d senior sy yg kenalkan d bgtau d pnah duduk kat US slama 7thun n d sbnarnye bekerja sbgi manager...itupun secara kebetulan kwan sy bercerita..sblm kami jmp d cm bgtau sya d kerja kat scomi ... "

Fotoshooterzz by : Herizat

ArtCreative Photography
Tel : 012.7588266 / 019.7628384
Galeri : http://www.flickr.com/artcreative
Blog : http://saluddin-ismail.blogspot.com/
Web : http://www.artcreative.com.my/
Email : info@artcreative.com.my

No comments:

Post a Comment